Treść zapytania

2022.01.20 godz. 12:58 Warszawa, Mazowieckie

Odpowiedź na reklamację dotyczącą usługi medycznej

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Jaki czas ma placówka medyczna na odpowiedź na reklamację konsumenta dotycząca usługi medycznej? Placówka medyczna po wykonaniu zabiegu, stwierdziła, że jednak nie znajduje się on w moim pakiecie, o czym nie zostałem poinformowany wcześniej. Po złożeniu reklamacji, została ona odrzucona. Złożyłem odwołanie od tej decyzji i od tego momentu upłynęło ponad 30 dni. Jaki czas mają na odpowiedź? 30 dni roboczych czy kalendarzowych?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź