Treść zapytania

2020.09.23 godz. 15:08 Mała Nieszawka, Kujawsko-pomorskie

spór z firma lenovo

Wyjaśnienie sytuacji

skarga Adres do korespondencji. Lenovo Technology B.V. Sp. z o.o.. Oddział w Polsce ul. Gottlieba Daimlera 1 02-460 Warszawa Fa dzien dobry kieruje skargę na nieuczciwe praktyki firmy lenovo otóz firma lenovo nie widzi problemu z tym ze mój dysk SSD zuzywa sie szybko 1 scrin mówi ze za słabe chłodzenie w laptopie za tem produkt moze zużywać sie za szybko przez nie odpowiednie chłodzarnie nie kompatybilne w marce lenovo idea pad 320 s za tym wada f abryczna 2.scrin drugi spadek w ciagu 5 dni z 38 na 37% zywotnosc a potem z 37 na 36% ww 7 dni 3 test problem z płyta głowna pokazuje lenovo ventage 4. odp konsultanta lenovo juz na wczesniejsze zglosznia problemów z dyskiem a teraz jeszcze problemy z chłodznie i płyta głowna pokazuje jak za tem widac 2 programy dignostyczne pokazuja 1 ze dysk zuzywa sie z a szybko 2 ze złe chlodznie jest a 3 to firmy lenvo program lenovo ventge problemy z płyta głowna i faktycznie komputer sie nagrzewa szybko komputer był juz rok temu na serwisie nei stwierdzono nic wgrano na nowo system operacyjny co jest smieszne bo nim trafił na serwis kilka dni wczesniej sam zrobiłem powrót do ustawien fabrycznych ale nikt nie zauwazył złego chłodzenia które moze meic wpływ ze dysk tak szybko zuzywa sie nikt nie zauwazył problemow z płyta głowna zrobili to co praktycznie kazdy w domu moze cyzli wgrac ponownie system komputera nigdy nie rozkrecałem by nie tracic gwarancji chociaz tu daje zalacznik 6 chcialem dodatkowa pamiec ram dołozyc i konsultant lenovo mi pisal ze musze samodzielnei to zrobic a po otwarciu komputera straciłbym gwarancje a pan michał ławniczak odmówił by na serwisie mi to zrobili przy okazji jak komputer był w serwisie lenovo dodaje scrin czy pan lawniczak miał racje ze centrum serwisowe nie moze wymienic pamieci ram mi za odpłata? przeciez wszelkie kongiuracje powinno w atoryzowanych serwisach sie robic by nie tracic gwarancji prosze o odp na moje pytania i o interwencje w firmie lenovo jak widac pan iz lenovo twierdzila ze nei ma pdostaw mimo ze dysk z zuzywa sie szybko 37% w 5 dni z 38% a 36& z 37% spadek w 7 dni ale potem wczorajsze testy z 12 wrzesnia juz nave autoryzwana aplikcja lenvo ventge poakzla ze problem z plyta glowna a inny program dignostyczny ze chłodzenie jest złe a fabrycznie takie jest od nowosci zatme produt miał zlę chłodzenie od nowosci co moze powodowac zuzywnie dysku z tad prosba o intterwncje u lenovo

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź