Najczęściej zadawane pytania

Sama rejestracja konta, poprzez podanie i potwierdzenie adresu e-mail to pierwszy krok. Aby Twoja wizytówka była widoczna konieczne jest uzupełnienie Danych Osobowych w zakładce Edytuj wizytówkę.

Zdarza się, że maile wysyłane z casum.pl trafiają do zakładkie spam lub kosz w Twojej skrzynce pocztowej. Jeśli jednak po sprawdzeniu tych folderów nadal nie posiadasz wiadomości od casum.pl napisz na kontakt@casum.pl

W przypadku braku możliwości udzielania odpowiedzi na pytania otwarte zadawane przez Użytkowników możliwe są dwie sytuacje:

  1. Prawnik nie jest zalogowany do swojego konta w serwisie casum.pl.
  2. Zalogowany Prawnik nie posiada utworzonej wizytówki. Aby utworzyć wizytówkę konieczne jest uzupełnienie zakładki Dane osobowe znajdującej się w panelu Edytuj wizytówkę. Dopiero wówczas profil zarejestrowany w casum.pl jest widoczny dla Użytkowników.

Aby odpowiadać na pytania Użytkowników z Twojej lokalizacji należy zawęzić wyszukiwanie pytań do Twojego województwa. Możesz tego dokonać w zakładce Porady Prawne, w kolumnie po lewej stronie (Lokalizacja).

Aby pytanie było widoczne w serwisie casum.pl należy potwierdzić je poprzez link aktywacyjny, wysyłany w wiadomości e-mail.