Treść zapytania
2022.12.04 godz. 09:35 Warszawa, Mazowieckie
14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji przez sprzedawcę
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, Przesłałem do sprzedawcy mail w którym opisałem, że zamówiony produkt jest niezgodny ze zleceniem. Zażądałem poprawy produkty lub zwrócenia kosztów. Mój mail został wysłany 15 listopada o 22:18 (sprzedawca wcześniej odpowiadał w takich godzinach na maile), mail od sprzedawcy z odrzuceniem reklamacji otrzymałem 30 listopada o 14:47. Czy w tym przypadku minął 14 dniowy czas na rozpatrzenie reklamacji przes sprzedawcę? Informacje dostępne w internecie są niejasne
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.