Treść zapytania
2020.10.30 godz. 16:24 Łomża, Podlaskie
Co przysługuje Abonamentów jeżeli u Operatora zaginęły pieniadze
Wyjaśnienie sytuacji
Witam. We wrześniu opłaciłam fakturę u Operatora za pośrednictwem Blue Media w 4 ratach. Jednak 2 raty z 4 nie zostały zaksięgowane. W związku z tym musiałam dokonać ponownej płatności. Kontaktowałam się z Bankiem a także firma Blue Media i wina nie leży po ich stronie lecz operatora. Czy w związku z tym mogę starać się o rozwiązanie umowy nie z mojej winy i nie ponoszenia kosztów związanych z wcześniejszym rozwiązaniem umowy? Dodam że sprawa była zgłaszana Operatorowi wielokrotnie i do dnia dzisiejszego pieniądze się nie znalazły.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.