Treść zapytania

2023.08.16 godz. 16:29 Olsztyn, Warmińsko-mazurskie

Czy mogę odstąpić od umowy kupna ekspresu do kawy po 3 latach od zakupu i wnieść o zwrot kosztów zakupu i eksploatacji na podstawie wady ukrytej?

Wyjaśnienie sytuacji

Posiadam ekspres do kawy, który jest regularnie czyszczony według wytycznych producenta. Po 3 latach w ekspresie pojawiły się larwy, które wypadają z miejsc niedostępnych - ekspres ma budowę zamkniętą a producent zapewnia, że oryginalne środki czyszczące zapewniają pełną higienę. Kosztował 6800 zł a wydatki z konserwacją - 5300 zł. Sytuacja potwierdza brak dostępu do wnętrza, co wiąże się z niemożliwością zachowania higieny urządzenia. Czy mogę odstąpić od umowy kupna (trwająca gwarancja: 50 miesięcy) i wnieść o zwrot kosztów zakupu i eksploatacji na podstawie wady ukrytej?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź