Treść zapytania

2023.02.06 godz. 12:51 Kluczbork, Opolskie

Czy mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy za zakup laptopa, który okazał się wadliwy a serwis nie umie poradzić sobie z naprawa?

Wyjaśnienie sytuacji

Od kilku miesięcy borykam się z problemem wyskakującego niebieskiego ekranu w czasie pracy laptopa Laptop jest na gwarancji ma niecały rok Urządzenie było już na serwisie trzy razy. Za pierwszym razem aktualizacja oprogramowania i sterowników Za drugim aktualizacja sterowników dysku Przed trzecim wyjazdem laptopa na serwis, uprzednio prosili mnie bym nagrał moment błędu kamerą. Tak też zrobiłem Laptop od miesiąca jest na serwisie rzucamy pomiędzy producentem a serwisem Rozkładają ręce, cały czas słyszę ze laptop jest testowany, ale żadnych napraw się nie podejmują. Czy są jakieś przepisy

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Agnieszka Wolnicka-Uranin

Ostrów Wielkopolski, Wielkopolskie

(82 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 07 Lut 2023 08:35

Dzień dobry, proszę skorzystać z przysługującej rękojmi. Na podstawie rękojmi konsument może się domagać naprawy wadliwej rzeczy, jej wymiany na nową, a także obniżenia ceny. W niektórych przypadkach będzie mieć też prawo odstąpienia od umowy – ale tylko, gdy taka wada jest wadą istotną, a więc uniemożliwia normalne korzystanie z rzeczy.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź