Treść zapytania
2024.10.04 godz. 13:28 Wrocław, Dolnośląskie
Czy może klientka ubiegać się o zwrot pieniędzy, gdy zrezygnowała z usługi po 2 tygodniach współpracy? Działalność nierejestrowana (specjalista od SMM).
Wyjaśnienie sytuacji
Jestem niezarejestrowana, ponieważ mój dochód nie przekracza limitu działalności nierejestrowanej: 3225 zł. Porozumienie zostało podpisane przez aplikację „notatki” i wysłane klientowi na maila (jedyne dane klienta w porozumieniu to imię i nazwisko bez NIPu i adresu). Klientka żąda 1000 złotych za niewykonane usługi (chociaż zostało nam jeszcze 15 dni współpracy). Ważne: w tytule przelewu klientka pisała „ZWROT”. Teraz klientka zaczęła komunikować się w sposób niegrzeczny, grozić. Także mówi, że jak nie oddam - to pójdzie do sądu. Kto ma rację i jak postąpić w danej sytuacji? Z góry dziękuję!
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.