Treść zapytania

2025.07.01 godz. 13:36 Kalisz, Wielkopolskie

Czy Pracodawca może dodać klientów bez pisemnego aneksu do umowy.

Wyjaśnienie sytuacji

Obecnie pracodawca nie zatrudnił osoby która obsługiwała klientów. Chce ten ciężar przerzucić na obecne osoby pozostające w zespole. Prosi o to ustnie nie podając argumentów żadnych które za tym stają. Obecnie ilość zadań i klientów przypisanych do Stanowska nie pozwala na dodatkową obsługę. Co w takiej sytuacji jako pracownik może zrobić. Jakie są prawa w tym przypadku pracownika a jakie pracodawcy

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Wojciech Országh

Warszawa, Mazowieckie

(9 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 01 Lip 2025 13:49

Opisana zmiana nie wydaje się zmieniać warunków pracy i płacy, więc nie wymaga aneksu lub wypowiedzenia warunków pracy i płacy. Ilość klientów przypisanych to obsługi mieści się w zakresie organizacji pracy, a więc należy do pracodawcy. W przypadku zainteresowania konsultacją proszę o kontakt na kancelaria@claris-legal.pl lub poprzez Instagram na @claris.legal (dla obserwujących przewidziany jest rabat).
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź