Treść zapytania
2021.03.24 godz. 08:58 Rzeszów, Podkarpackie
Czy towar wykonany na specjalne zamówienie klienta podlega zwrotowi? Co zrobić, gdy klient tego żąda, a do zakupu doszło w Internecie?
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry! Zajmuję się rękodziełem. Na jednym z serwisów internetowych zgłosiła się do mnie osoba, która po ustaleniu szczegółów, zdecydowała się na zakup u mnie produktu wykonanego NA ZAMÓWIENIE za 600 zł. Zabezpieczyłem się dodatkowo zaliczką w wysokości 300 zł (gdyby ta osoba chciała zrezygnować z zamówienia). Po otrzymaniu produktu, klient oświadczył, że nie spełnia on jego oczekiwań. Zażądał zwrotu zaliczki po odesłaniu przez niego produktu, lub możliwości zostawienia go sobie bez konieczności dopłacania brakującego 300 zł. Dodam, że klient jest chyba osobą niepełnoletnią...
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.