Treść zapytania

2023.09.01 godz. 20:17 Warszawa, Mazowieckie

Czy według polskiego prawa, przyjmujący zamówienie w restauracjach fast foodowych ma prawo odmówić zwrotu środków bezpośrednio po zamówieniu przy błędzie w zamówieniu dokonanym przez przyjmującego zamówienie?

Wyjaśnienie sytuacji

4.08.2023 roku, zamawiałem jedzenie w jednej z restauracji sieciówkowych sprzedających Kebaby. Restauracja ta ma w ofercie rabat dla studentów (w wysokości -15%) po pokazaniu legitymacji studenckiej. Pokazałem ową legitymację, jednak przy przyjmowaniu zamówienia pracowniczka sklepu zapomniała o wprowadzeniu jej do zamówienia a ja zbyt szybko przyłożyłem kartę i zapłaciłem już za zamówienie bez zniżki. Poprosiłem więc o zwrot środków i powtórzenie transakcji z naliczoną zniżką. Pracowniczka poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź