Treść zapytania
2025.02.14 godz. 10:58 Warszawa, Mazowieckie
Naruszenie programu lojalnościowego
Wyjaśnienie sytuacji
Dostałem takiego maila od decathlon: "Informujemy, że z powodu stwierdzonych naruszeń regulaminu programu lojalnościowego Active, polegających na dokonywaniu zamówień, a następnie anulacji tych zamówień, co powoduje, że punkty pozostają na koncie. Twoje konto zostało zablokowane na siedem dni. W przypadku gdy po analizie naruszeń oraz Twoich wyjaśnień, jeśli je złożysz, Decathlon ustali, że Twoje zachowanie było rażąco sprzeczne z regulaminem Decathlon Active, Twoje konto zostanie zablokowane na stałe. Decathlon powiadomi Cię o decyzji za pośrednictwem wiadomości e-mail" co może być dalej?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.