Treść zapytania

2024.09.13 godz. 22:31 Tychy, Śląskie

Dotyczy usterki licznika wody i niedopłaty

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry Posiadam umowę najmu lokalu mieszkalnego z MZBM Zamontowane zostaly zamontowane indywidualne liczniki wody. Na wiosnę tego roku otrzymałam pismo że mam nadpłatę za wodę w wysokości 1400 zł. W Sierpniu otrzymałam tel że jest błąd w odczycie licznika. Przyjechał serwis i stwierdził że licznik jest brudny i nie można go radiowo odczytać. Licznik był zabrudzony ponieważ nade mną sąsiad remontując swoją łazienkę i zamiatając gruz na doł zanieczyścił mój licznik. Teraz we wrześniu otrzymałam pismo z MZBM, że mam niedopłatę za wodę prawie 1700 zł. I mam to uregulować do 30 września. W piśmie nie jest ujęte z jakiego powodu wynika ta niedopłata. Proszę o informację czy jest to moja wina i powinnam uregulować należność? Czy może wina leży po stronie administracji? Co powinnam zrobić w takiej sytuacji

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź