Treść zapytania
2025.03.04 godz. 15:13 Rzeszów, Podkarpackie
Dotyczy: Zapytanie w sprawie obowiązku naprawy usterki zgłoszonej w trakcie trwania gwarancji
Wyjaśnienie sytuacji
Zakupiłem pompę ciepła z 24-miesięczną gwarancją. W styczniu 2024 r. zgłosiłem usterkę związaną z oblodzeniem tacy ociekowej i parownika. Naprawa w lutym 2024 r. okazała się nieskuteczna – problem powrócił w lutym 2025 r. Firma odmawia kolejnej naprawy, powołując się na zakończenie gwarancji, mimo że usterka wynika z wady konstrukcyjnej, znanej producentowi, który prowadził kampanię wymiany części. Czy w takiej sytuacji producent ma obowiązek dalszej naprawy mimo upływu gwarancji?
Odpowiedzi prawników:
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.