Treść zapytania

2020.07.15 godz. 15:48 Filipowice, Małopolskie

Brak paragonu w paczce z przesyłka

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry. Mam taki problem ze dostałam paczkę z części mechaniczna od sprzedawcy co ma własną firme w której nie było paragonu a on uparcie twierdzi że był dołączony. Część okazała się być wadliwa i chciałam ja zwrócić z powrotem do nadawcy. Powiedział mi że zwrotu gotówki na pewno nie dostane z powrotem ewentualnie może mi wymienić na inną ale odmówiłam chcąc zwrot gotówki. Swoją część oddałam do reneneracji i powiedziałam mu co może być w jego części nie tak. Zaczął twierdzić że jego część została rozebrana i wymieniona w mojej części co jest rzeczą niemożliwa ponieważ po sprawdzeniu części od tamtego sprzedawcy która okazała sie być wadliwa odrazu zabrałam do domu a moją Wysłano w tym czasie do regeneracji. Również dodał że skąd on może wiedzieć czy czasem mu innej części nie wysłałam zamiast jego. Sprzedawca twierdz że na części ma pląby i mógł by to sprawdzić czy nie było coś przy tym kombinowane ale powiedział również potem że paczki mi nie przyjmie bo jest wysłana za pobraniem (tak jsk on sam mi ją wysłał). Poprosiłam zatem o kopie paragonu jako dowód sprzedaży ale odmówił mi tego mówiąc że zapisywany jest elektronicznie i nie ma do tego wglądu żeby zrobić kopie, a papierowy paragon jest tylko dla klienta. Co w takiej sytuacji mogę zrobić. Proszę bardzo o pomoc.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź