Treść zapytania
2025.08.20 godz. 09:28 Warszawa, Mazowieckie
Reklamacja telefonu
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, potrzebuję porady w sprawie reklamacji telefonu iPhone 16 Pro Max. Telefon kupiłam w styczniu 2025 r. W czerwcu, po kilku miesiącach użytkowania, przestał działać ekran. Urządzenie miało wadę fabryczną, niezależną ode mnie. Zgłosiłam reklamację u autoryzowanego sprzedawcy Apple w Polsce. Serwis zaproponował naprawę polegającą na wymianie płyty głównej i baterii, czyli de facto całego wnętrza telefonu. Uznałam, że to rozwiązanie jest dla mnie niekorzystne, bo: • telefon był niemal nowy, wada dotyczy kluczowych podzespołów, a po otwarciu telefon traci fabryczną wodoszczelność,
Odpowiedzi prawników:
Odpowiedział(a) dnia: 20 Sie 2025 10:02
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.