Treść zapytania

2022.11.04 godz. 08:40 Słupsk, Pomorskie

Co mogę zrobić w takiej sytuacji ?

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry Proszę o pomoc ponieważ nie wiem co zrobić w tej sytuacji. 30.10.2022r złożyłam zamówienie na pewniej stronie wybrałam płatność za pośrednictwem „paypo” płatność się nie powiodła. Sprzedawca bez otrzymania opłaty wysłał przedmiot dnia następnego jako produkt bezpłatny. Dostałam informacje ostatnia żeby spróbować opłacić przedmiot 01.11.2022r. W momencie gdy próbowałam dokonać platnosci wyrzuciło mnie ze strony. Następnego dnia rano tj.02.11.2022r przyszła do mnie paczka kurierem która odebrałam (nic nie musiałam podpisywać). Po 5h dostałam informacje ze płatność została anulowana. Dzisiaj zadzwonił do mnie sprzedawca ze mam zwrocic bądź zapłacić za produkt. W moim mniemaniu nie zrobiłam nic złego. Ponieważ w momencie gdy odbierałam przesyłkę byłam pewna ze płatność która wybrałam się powiodła dlatego przesyłka jest bezpłatna. Co mam w takiej sytuacji zrobić ? Kiedy to oczywiście sprzedawca popełnił błąd wysyłając przedmiot przed opłaceniem go. Powinien raczej poczekać na płatność zamiast wysyłać przesyłkę.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź