Treść zapytania
2020.01.20 godz. 07:30 Poznań, Wielkopolskie
Uszkodzenie paczki podczas reklamacji
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, w przypadku gdy sprzedawca oferuje gwarancję "door to door" i zamówił kuriera (innej firmy kurierskiej, z którą ma podpisaną umowę) żeby odebrał ode mnie urządzenie i dostarczył je do sprzedawcy, kto ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie paczki w transporcie? Czy ma znaczenie sposób jej pakowania, czy jeżeli nie była dobrze zabezpieczona sprzedawca może zrzucić na mnie odpowiedzialność?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.