Treść zapytania
2024.11.19 godz. 20:11 Lublin, Lubelskie
Co zrobic?
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień Dobry ,zamowilam pizze przez strone restauracji opłacając je. Obslugujacym zamowienia online jest firma Reataumatic. Po 30 minutach dostalam smsa ze zamowienie jest anulowane poniewaz restauracja nie potwierdzila przyjęcia zamowienia. W przeciagu 15 minut dostawa przyjechala. Za dwa dni dostalam telefon z restauracji ze nie zostalo zaplacone zamowienie i rzadaja zaplaty. Co w takiej sytuacji powinnam zrobic ? Restauracja powinna sie rozliczac z serwisem czy ze mna ?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.