Treść zapytania
2023.06.07 godz. 14:01 Kępno, Wielkopolskie
Jak rozwiązać sprawę z niezadowolonym klientem ?
Wyjaśnienie sytuacji
Jestem pracownikiem biurowym w jednej z firm , spisywałam zamówienie z klientem , który 7 maja pytał o wymiar sofy , 16 maja wpłynęło ostateczne zamówienie z danymi , ale klient nie pisał już wymiaru w ostatniej wiadomości z zamówieniem tylko wysłał zdjęcie sofy jaki model chce , więc sofa została wykonana w standardowym wymiarze , mam screen tej rozmowy, klient żąda zabrania sofy na mój koszt ponieważ twierdzi że błąd powstał z mojej winy , jak rozwiązać tą sytuację? I straszy że opisze wszystko na innych portalach
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.