Treść zapytania

2023.06.07 godz. 14:01 Kępno, Wielkopolskie

Jak rozwiązać sprawę z niezadowolonym klientem ?

Wyjaśnienie sytuacji

Jestem pracownikiem biurowym w jednej z firm , spisywałam zamówienie z klientem , który 7 maja pytał o wymiar sofy , 16 maja wpłynęło ostateczne zamówienie z danymi , ale klient nie pisał już wymiaru w ostatniej wiadomości z zamówieniem tylko wysłał zdjęcie sofy jaki model chce , więc sofa została wykonana w standardowym wymiarze , mam screen tej rozmowy, klient żąda zabrania sofy na mój koszt ponieważ twierdzi że błąd powstał z mojej winy , jak rozwiązać tą sytuację? I straszy że opisze wszystko na innych portalach

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź