Treść zapytania

2022.10.04 godz. 11:43 Gdynia, Pomorskie

Rękojmia, reklamacja

Wyjaśnienie sytuacji

Kupiłem konsole PS5 z grą fifa 23 w media expert. Gra jest w formie voucher (kod do zrealizowania). Konsola nie działa. Nie wyszukuje WiFi. Prawdopodobnie awaria adaptera sieci bezprzewodowy. - informacje ze strony PlayStation. Kod do gry został zdrapany ale nie wykorzystany. Czy mogę odstąpić od umowy, zadać zwrotu pieniędzy lub wymiany na nowy produkt? Rękojmia, gwarancja. Nie interesuje mnie naprawa konsoli. Konsola kupiona 30.09.22

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź