Treść zapytania

2023.10.22 godz. 13:50 Gdynia, Pomorskie

Nie dotarła do mnie przesyłka z Allegro. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności i nie daje odpowiedzi na żądanie odstąpienia od umowy

Wyjaśnienie sytuacji

Kupiłam przez Allegro towar do firmy (na fakturę). Sprzedający przesłał go przez InPost. W pierwszej sortowni przesyłka zaginęła. Złożyłam w InPost reklamację i napisałam do Sprzedającego mail z informacją o zaistniałym problemie. Przewoźnik ma 30 dni na odpowiedź. Sprzedający od tygodnia zbywa mnie deklaracją, że da znać, jak tylko się czegoś dowie. Zażądałam odstąpienia od umowy i zwrot środków. Bez skutku. Serwis Allegro "umywa ręce". Musiałam zakupić utracony towar za kwotę wyższą od pierwotnej o 30 zł. Co robić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź

Na potrzeby naszej
witryny używamy plików
cookie w celu personalizacji
treści i reklam, analizowania
ruchu na stronie
oraz udostępniania funkcji mediów
społecznościowych.
Korzystanie z portalu oznacza
akceptację Regulaminu.
Sprawdź też:  politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję