Treść zapytania

2023.01.24 godz. 10:01 Gliwice, Śląskie

Nie poinformowałam klienta o różnych wzorach na płytce - czego może żądać?

Wyjaśnienie sytuacji

Klient zakupił u mnie płytki łazienkowe na podstawie jednej twarzy płytki (płytka ma 5 różnych wydrukowanych wzorów na sobie, nie różni się tylko rozmieszczeniem wzoru, a właśnie ma inny wzór). Zapomniałam o tym poinformować. Wykonawca położył kafle. Z racji mojej pomyłki zaproponowałam Pani, że zwrócimy połowę kosztów. Pani domaga się zwrotu 80% twierdząc że jest to korzystne dla obu stron bo może zarządać od naszej firmy demontażu wadliwego produktu, tylko czy ten produkt jest wadliwy? Te płytki tak mają, tylko ja zapomniałam o tym poinformować. Jak to interpretować?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź