Treść zapytania

2023.03.22 godz. 23:00 Strzelin, Dolnośląskie

Nie wykonanie naprawy i żądanie zwrotu kosztów dojazdu.

Wyjaśnienie sytuacji

Umowa ustna między mną a przedsiębiorcą dot. naprawy sprzętu RTV, który zabrał do siebie. Przedsiębiorca nie naprawił sprzętu z powodu nie opłacalności naprawy. Zaproponował nowy sprzęt plus dodatkowe koszty instalacji. Nie zgodziłem się, gdyż nie stać mnie było na kwotę przez niego zaproponowaną. Czy przedsiębiorca ma obowiązek zwrotu powierzonego mu sprzętu do naprawy i czy ma prawo żądać zwrotu kosztów za dojazd? Wg mnie umowa o naprawę nie została zrealizowana, gdyż umawialiśmy się na naprawę. Obawiam się próby wyłudzenia ode mnie pokrycia kosztów paliwa. Jakie są podstawy prawne.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź