Treść zapytania
2024.09.26 godz. 10:33 Warszawa, Mazowieckie
Odszkodowanie za niesłuszny mandat od banku/dostarczyciela usługi kontroli parkowania
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, Zaparkowałam pojazd przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. Opłatę za postój dokonałem za pomocą aplikacji mobilnej IKO – PKO Bank Polski, współpracującej w tej kwestii z firmą zewnętrzną. Firma nie wygenerowała opłaty za postój. W związku z chęcią wyjaśnienia sytuacji, złożyłem reklamację w banku. Mimo uiszczenia opłaty, nałożono na mnie dodatkową opłatę. Otrzymałam potwierdzenie z banku, że opłata została wykonana prawidłowo. Nie mam jeszcze odpowiedzi od Zarządu Dróg. Czy mogę starać się o odszkodowanie od banku/ firmy współpracującej? Pozdrawiam
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.