Treść zapytania
2019.09.05 godz. 13:41 Poznań, Wielkopolskie
Umowa telekomunikacyjna
Wyjaśnienie sytuacji
Ok. 1,5 msc temu(23.07) fachowcy z Orange uszkodzili kabel od internetu,zgłoszenie zostało wysłane 26.07, od tamtej pory nie posiadam w domu internetu, telefonu i telewizji. Wszelkie zgłaszanie usterki jest zbywane i termin co chwila się wydłuża, na początku miało być to naprawione do 8.08, aktualnie wydluzylos się to aż do 23 września. Czy w tej sytuacji zerwanie umowy przez wine z ich strony obejdzie się bez płacenia kary umownej? Czy można zażądać odszkodowania z tego tytułu? W końcu muszę zapłacić rachunek za usługę, która nie była w ogóle świadczona. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.