Treść zapytania
2025.10.27 godz. 17:23 Katowice, Śląskie
Oszustwo bankowe i niekompetencja pracowników banku. Czy jest szansa wygrać z bankiem i odzyskac pieniadze?
Wyjaśnienie sytuacji
W lutym z konta zniknęło 12 tys zlotych. Kliknęłam w link.zostałam przekierowana na fałszywa stronę banku. Zadzwonił do mnie ktos i przedstawiał sie jako pracownik banku.autoryzowanym kilka razy kodem celem naprawy konta. Czesc pieniedzy wypłacono a czesc zlecono przelewem do revolut bank. Pracownica na infolini twierdziła ze nie mozna anulowac przelewu a ja zobaczyłam ze przelew poszedł dopiero we wtorek. oszustwo zglosilam od razu po tej rozmowie. Mieli czas od soboty zeby go zablokować. Twierdziła ze sie nie da. Przelewy nie wychodzą w weekend a do revolut trwają dluzej.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.





