Treść zapytania

2020.03.20 godz. 12:46 Wrocław, Dolnośląskie

Płatność za przesyłki przedmiotu na gwarancji.

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, Wysłałem telefon komórkowy do punktu gwarancyjnego na mój koszt. Telefon odesłano mi po jakimś czasie na koszt serwisu. Usterka nie została naprawiona więc wysłałem ponownie telefon do tego samego punktu gwarancyjnego również na mój koszt. Serwis odesłał przedmiot ale za pobraniem. Pobranie mniej więcej jest wysokości kosztów przesyłki. Czy gwarant nie powinien pokryć kosztów przesyłki a dodatkowo zwrócić mi poniesionych kosztów dwukrotnej przesyłki do ich siedziby.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź