Treść zapytania

2023.03.21 godz. 20:48 Mielec, Podkarpackie

Korekta faktury u nadnego Klienta

Wyjaśnienie sytuacji

Plik premiowy wysłany przez klienta który nie był wytłumaczony nie do końca był czytelny były 3 kolumny premiowe, brałam pod uwagę 2 laczac ich niestety okazało się,że nie ta kolumna ma być brana pod uwagę. Klient podczas dostawania załączników do faktur nie zorientował się że premie są podwójne by zwrócić uwagę i faktury zostały opłacone , dopiero w dniu dzisiejszym wyszła informacja,że premie są błędne i powinny być naliczone tylko raz a nie podwójnie. Prosi o korektę faktury wszystkich. Czy jest możliwość np skorygować tylko jedna fakturę ostatnia?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź