Treść zapytania
2023.03.21 godz. 20:48 Mielec, Podkarpackie
Korekta faktury u nadnego Klienta
Wyjaśnienie sytuacji
Plik premiowy wysłany przez klienta który nie był wytłumaczony nie do końca był czytelny były 3 kolumny premiowe, brałam pod uwagę 2 laczac ich niestety okazało się,że nie ta kolumna ma być brana pod uwagę. Klient podczas dostawania załączników do faktur nie zorientował się że premie są podwójne by zwrócić uwagę i faktury zostały opłacone , dopiero w dniu dzisiejszym wyszła informacja,że premie są błędne i powinny być naliczone tylko raz a nie podwójnie. Prosi o korektę faktury wszystkich. Czy jest możliwość np skorygować tylko jedna fakturę ostatnia?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.