Treść zapytania

2024.02.20 godz. 18:34 Witkowo, Podlaskie

Czy muszę wysyłać pieniądze czy dwa

Wyjaśnienie sytuacji

Potwierdziłam zakup biletu na stronie internetowej. Myślałam, że pobiorą automatycznie pieniądze, okazało się, że tak się nie stało. Że to tylko zamówienie a opłata będzie musiała być dokonana oddzielnie. Jednocześnie były tam boxy, że zgadzam się z warunkami umowy, które są po niderlandzku. Nie znam tego języka. Skrót był przedstawiony po polsku i napisane było, że po zakupie nie ma zwrotu itd. Nie zapłaciłam więc moim zdaniem nie powinno być problemu i firma nie powinna dokonać zakupu. Wysyłają mi maile, że mam zapłacić inaczej sprawa zostanie przekazana prawnikom. Co zrobić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź