Treść zapytania
2019.07.18 godz. 13:41 Sejny, Podlaskie
Prawo pocztowe?Uszkodzenie towaru przez InPost poprzez świadczenie usługi. Jak dochodzić swoich praw? Możliwe kroki i środki prawne, roszczenia
Wyjaśnienie sytuacji
Dnia 07.07.2019 nadalem paczkę InPostem która odbiorca odebrał z paczkomatu dnia 10.07.2019. uszkodzenie opakowania wzbudziło podejrzenie że towar znajdujący się w środku w tym przypadku telefon może być uszkodzony stąd odbiorca postanowił nagrać film z tzw unboxingu. W środku znalazł połamane etui, szybkę a sam telefon ma niesprawny dotyk w jednym miejscu. Telefon był sprawny w momencie sprzedaży. 12.07 zgłosiłem roszczenie, dnia 18.07 otrzymałem odpowiedź co należy zrobić w przypadku reklamacji ale zostaje ona i tak nie uznana bo przekroczyłem okres 7dni. Mam wrażenie celowości w zwłoce odp
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.