Treść zapytania
2020.01.02 godz. 13:49 Sochaczew, Mazowieckie
Pytanie dotyczące gwarancji produktu po naprawię, problem z producentem.
Wyjaśnienie sytuacji
Witam, oddałem monitor do serwisu, pod koniec gwarancji. Po czym dostałem informacje że po naprawię producent daje 3 miesiące dodatkowej gwarancji. A według art 581. KC jest napisane że po istotnej naprawię gwarancja biegnie od nowa. Więc jak to wyglądą, komu mam wierzyć? Pani konsultant upiera się że liczy się ta dodatkowa gwarancja nadana od producenta, a nie według prawa. Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz, i zyczę miłego dnia.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.