Treść zapytania

2022.10.10 godz. 15:18 Katowice, Śląskie

Reklamacja - prawo konsumenta (14 dni/rok na zgłoszenie szkody) a regulamin firmy kurierskiej (7 dni na zgłoszenie szkody)

Wyjaśnienie sytuacji

Witam serdecznie, 22.09 dotarła do mnie przesyłka, której zawartość mogłem sprawdzić dopiero 14 dni później (06.10). Zgłosiłem wówczas szkodę wysyłającemu (wyłaz dachowy - szyba potrzaskana - ewidentny brak zabezpieczeń/wypełnień amortyzujących). Ani wysyłający nie poczuwa się do odpowiedzialności ani firma kurierska nie chce pomóc w tej sprawie (nie został sporządzony protokół do 7 dni). Proszę o poradę - co jest w tej sytuacji nadrzędne - moje prawo do reklamacji bez podania przyczyny czy regulamin firmy kurierskiej mówiący o spisaniu protokołu szkody do 7 dni?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź