Treść zapytania

2025.09.16 godz. 19:07 Toruń, Kujawsko-pomorskie

reklamacja towaru niezgodnego z zamówieniem

Wyjaśnienie sytuacji

witam sprawa wygląda następująco, zamówiłem Płytki Gres na podłogę w sklepie stacjonarnym i dotarł do mnie to war nie zgodny z zamówieniem, pojechałem do sklepu w którym dokonałem zamówienia i kazali mi składać reklamacje do głównej fili sklepu mailowo, jaki jest okres zwrotu towaru i od jakiego momentu liczy się termin na zwrot towaru. od dnia zakupy czy od dnia otrzymania odpowiedzi na mój mail ???

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź