Treść zapytania
2023.11.17 godz. 08:10 Wałbrzych, Dolnośląskie
Problem z bankiem
Wyjaśnienie sytuacji
Serwis Amazon po rozpatrzeniu mojej reklamacji pieniędzy za pieniądze. Płatność była dokonana kartą płatniczą walutową. Problem jest w tym, że już nie mam konta ani karty w tym banku. Z moich informacji bank powinien opisać pieniądze nadawcze czyli Amazon. Jednak tego nie zrobił. Robię problem z ich zwrotem. Podano inne konto bankowe, aby zapłacić karę, ale cały czas robią problemy. Jakie są przepisy prawne dotyczące tej sprawy... Ta sytuacja trwa już dwadzieścia dni . Pracownicy na infolinii zwodzą mnie. Raz twierdzą że pieniądze są na rachunku bankowym, drugi raz , że nie są nigdzie zaksię
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.