Treść zapytania
2021.07.20 godz. 09:24 Łódź, Łódzkie
Sprzedaż internetowa. Sprzedawca nie chce wysłać towaru.
Wyjaśnienie sytuacji
W sklepie internetowym Empik, pewna firma oferowała niektóre towary w okazyjnej przecenie sięgającej 80%-90 %. Zamówienie opłaciłem, sklep przyjął do realizacji, a następnie dostałem maile bezpośrednio z firmy realizującej, iż towarów nie ma w magazynie, a dostanę zwrot pieniędzy. Sprawdziłem na ich stronie. Sklep towar oferował tak w sprzedaży internetowej jak i fizycznej w salonach, za wyższą cenę. Napisałem im, że nie przyjmuję tego tłumaczenia do wiadomości. Odpowiedzieli, że nie chcą tracić klienta, oferują bon 100 zł, a jako nowe tłumaczenie była błędna cena. Co robić by uzyskać towar?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.