Treść zapytania

2019.05.13 godz. 13:29 Poznań, Wielkopolskie

Uchybienie przez sprzedawcę terminowi do odpowiedzi na reklamację z tytułu rękojmi (art. 561[5] Kc)

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Złożyłem reklamację w sklepie (producenta) obuwia, w dn. 25.04.2019 r. Na dokumencie "Zgłoszenia reklamacji" została zapisana "data ustosunkowania" [do reklamacji] - 11.05.2019 r. Odpowiedź e-mail otrzymałem w dn. 10.05.2019 r. Czy nastąpiło uchybienie przez sprzedawcę terminowi do odpowiedzi na reklamację z tytułu rękojmi (art. 561[5] Kc)? Czy mogę uważać, że sprzedawca jest zobowiązany na ww. podstawie do uznania reklamacji za zasadną? Dziękuję za pomoc, Piotr

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź