Treść zapytania

2024.05.27 godz. 20:19 Poznań, Wielkopolskie

Wadliwy towar/niezgodność z umową

Wyjaśnienie sytuacji

W aplikacji "Sklep Mi" kupiłem telefon komórkowy w promocji ze słuchawkami za złotówkę (normalnie warte 149zł). Słuchawki dotarły wadliwe (jedna nie działa). Przez tę samą aplikację złożyłem reklamację. Otrzymałem wiadomość: " iż Spółka nie ma możliwości doprowadzenia towaru do zgodności z umową ani jego wymiany na nowy, dlatego oferujemy jedynie zwrot środków za przedmiotowe urządzenie. " i zwrócono mi 1zł. Zwróciłem uwagę, że te same słuchawki nadal są dostępne w sklepie. Otrzymałem odpowiedź: Słuchawki są dostępne w magazynach sklepowych, a nie serwisu. Jak mogę odzyskać słuchawki?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź