Treść zapytania

2023.04.11 godz. 20:14 Konin, Wielkopolskie

Problem z naprawą gwarancyjną.

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Do mojego warsztatu został przyprowadzony motocyl do naprawy. Został on naprawiony i oddany. Lecz już kilkukrotnie został oddawany przez właściciela na tak zwana naprawę gwarancyjna. Moja działalność gospodarcza została zamknięta. A motocykl poraz kolejny oddany na gwarancję. Moje pytania brzmią następująco.. Jaki jest okres takiej gwarancji.. I czy liczy się on od nowa po każdej kolejnej naprawie? Czy mam jakiś określony czas na naprawę danego sprzętu? Klient żąda faktur za naprawiany sprzęt.. jak je wystawić jeśli firma została zamknięta.. I czy to wogole możliwe? Czy koszty transportu sprzętu od i do muszę ponosić ja? Pragnę jakoś wyjść z tej sytuacji bez spotkania się w sądzie.. Bardzo proszę o podesłanie możliwych wyjść z tej sytuacji. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź