Treść zapytania
2020.08.26 godz. 11:15 Gdynia, Pomorskie
Brak odpowiedzi na reklamacje
Wyjaśnienie sytuacji
Witam! Ponad 2,5msc temu złożyłam reklamacje w drogerii internetowej ponieważ otrzymałam produkt który był 2 lata po terminie ważności. Kontaktowałam się wielokrotnie z drogeria mailowo ale nie otrzymałam odpowiedzi na reklamacje ani żadnej rekompensaty, drogeria próbuje mnie zbyć i nie robi nic w tej sprawie. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy mogę to gdzieś zgłosić aby otrzymać odszkodowanie?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.