Treść zapytania

2025.12.03 godz. 10:34 Bytom, Śląskie

Wypłata godzin pracy.

Wyjaśnienie sytuacji

Witam pracuje zdalnie na umowie zlecenie dostałem od firmy sprzęt do pracy od początku był problem z łącznością zostało to zwalone na mój internet i kabel sieciowy wymieniłem wszystko na mój koszt i jakoś się dało pracować ale finalnie wyszło że to wina komputera który mam od firmy,nie dało się już pracować przez błąd zgłosiłem usterkę od razu tak jak mam zapisane w umowie,uciekło mi przez to 56h pracy z grafiku,firma nie chcę mi tego wypłacić mimo że byłem codziennie gotowy do pracy i czekałam na inf od lidera który zbywa mnie od 2 tg i finalnie czekam na nowy sprzęt.Czy muszą mi to wypłacić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź