Treść zapytania

2020.09.25 godz. 19:08 Nisko, Podkarpackie

Witam problem polega na tym że serwis zniszczył mi hulajnoge zamiast jej naprawic moze sa to błache szczegóły ale jednak

Wyjaśnienie sytuacji

Oddałem hulajnogę(nowa) do serwisu drugi raz z powodu przebicia dętki (płaciłem za wszystko) okazało się ze w transporcie lub w serwisie porysowali rurę kierownicy, napisałem do firmy Motus , zgodzili sie wymienic rurę na swój koszt. Odesłali mi hulajnogę ktorą nie jest zdatna do jazdy gdyz ma krzywa kierownice ktorej nie mozna wyprostowac bo nie ma odpowiedniego klucza (ten co dali kreci sie w kółko) oraz drugie zniszczenie ktorego niebyło kiedy wysyłałem do serwisu jeden z plastików jest biały a z drugiej strony ma normalny kolor tak jakby ktos go wyginał, chciałbym sprzet wolny od wad .

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź