Treść zapytania
2021.07.21 godz. 16:38 Warszawa, Mazowieckie
Wymagane dokumenty
Wyjaśnienie sytuacji
Witam, Proszę o informację czy pracodawca miał prawo odrzucić moją kandydaturę. Mój obecny pracodawca ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy. Jednym z załączników było dostarczenie świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu. Składając swoją aplikację nie dostarczyłam w/w dokumentu, w związku z czym moja kandydatura nie była brana pod uwagę. W wyjaśnieniu otrzymałam informację, że moja oferta byla niekompletna i nie była rozpatrywana. Moje pytanie brzmi czy pracodawca miał prawo żądać ode mnie takich dokumentów? Dodam, że pracuje w tej firmie ponad 11 lat.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.