Treść zapytania
2025.12.07 godz. 19:57 Bytom, Śląskie
Pomyłka konsultanta
Wyjaśnienie sytuacji
Witam. Przez błąd konsultanta Play otrzymuję wyższe faktury. Konsultant Play wyliczył dla mnie ofertę na kwotę 135zł i wypisał to na brudno na papierze firmowym w dniu 23.06.2025r. Podpisałem umowę w salonie bez weryfikacji treści , a umowa została wysłana na mojego maila. Po 3 miesiącach otrzymałem pierwszą fakturę ale na kwotę wyższą o 50zł czyli 185zł. Odwoływałem się dwa razy ale moja reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie lub nie zostały zaproponowane jakieś inne rozwiązania. Dlaczego ja jako konsument muszę ponosić całkowitą odpowiedzialność finansową i osobistą za pomyłkę konsultanta Play. W pismach w załączniku jest napisane że, konsultant popełnił błąd i się do tego przyznaje. Proszę o pomoc co mogę zrobić w tej sprawie. Z poważaniem Marcin Rak
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.





