Treść zapytania
2021.11.10 godz. 13:39 Sieradz, Łódzkie
Podejrzenie oszustwa w sieci
Wyjaśnienie sytuacji
Witam, Zamówiłam książki na portalu nieprzeczytane.pl. Zapłaciłam z góry za złożone zamówienie. Po dokonaniu wpłaty otrzymałam maila, ze będą opóźnienia za które firma przeprasza. Następnie cisza, mija już prawie miesiąc od złożenia zamówienia, na mojego maila ponaglającego nikt nie odpisał, telefon firmowy nie odpowiada. Dopiero jak zaczęłam szukać opinii w Internecie odnalazłam kilkanaście wpisów innych osób, że mają dokladnie ten sam problem. Chciałabym uzyskać poradę w jaki sposób można ubiegać się o zwrot pieniędzy? Dodam, że wiele razy zamawiałam tam książki i wcześniej było ok.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.