Treść zapytania

2022.07.17 godz. 23:14 Słupsk, Pomorskie

Odszkodowanie

Wyjaśnienie sytuacji

Witam , zostało przyznane mi odszkodowanie za wypadek w sklepie. Centrum odszkodowań miało wypłacić mi pieniądze. Wszystko już załatwione ugoda podpisana od czerwca około 11 czekam na wypłatę odszkodowania które miało przyjść w przeciągu 2-3 dni. Dzwoniłam już 3 razy i za każdym razem dostaje i formacje iż przelew został wykonany albo dziś bd i w przeciągu 2-3 dni bedzie . Niestety nadal nie wypłacili za każdym razem to samo . Numer konta sie zgadza . Co mogę zrobić e takim wypadku ?

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Marta Rozwadowska-Kucka

Starogard Gdański, Pomorskie

(24 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 02 Sie 2022 18:49

Istnieje ryzyko, że została Pani oszukana. Skorzystała Pani z pośrednika, upoważniła go do przyjęcia środków z odszkodowania. Proszę wysłać pisemne wezwanie do zapłaty, a jeśli nie otrzyma Pani płatności, rozważyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Warto w takich sytuacjach korzystać z pomocy adwokata lub radcy prawnego. Fachowi pełnomocnicy odpowiadają dyscyplinarnie. Firmy odszkodowwcze - NIE. Czasami zdarza się, że filmy odszkodowawcze "przywłaszczają" środki klientów, co nie oznacza, że tak miało miejsce w Pani sprawie.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź