Treść zapytania
2022.10.07 godz. 21:40 Nysa, Opolskie
zakup produktu przez internet , problem ze zwrotem pieniędzy
Wyjaśnienie sytuacji
Sytuacja wygląda tak: kupiłem biurko przez internet, tego samego dnia chciałem anulacji zamówienia. On odpisał mi dwa dni później gdy postraszyłem go że jeśli nie anuluje tego zamówienia a było to biurko OUTLET- powystawowe i zastrzegł on sobie że nie będzie przyjmować zwrotów OUTLET. Napisał że paczka została wysłana , więc znów napisałem żeby to anulować i zwrócił mi pieniądze. Nie odbiore tej paczki od kuriera zeby nie dawac mu argumentów w sądzie przeciwko mnie.I teraz,czy jesli napisałem prosbe o anulacje 5 października a on wysłał mi 6 października to czy ja mam racje w tym momencie
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.