Treść zapytania

2023.12.20 godz. 15:06 Nowy Mielec, Podkarpackie

Czy mogę domagać się zwrotu pieniędzy przy sprzedaży na odległość?

Wyjaśnienie sytuacji

Zakupiłam towar (zlew) w Internecie, który odebrał domownik (osoba starsza). Towar został rozpakowany po 4 dniach od dostawy (prace remontowe). Po otwarciu paczki (karton bez oznak uszkodzeń) okazało się że zlew jest pęknięty. Po kontakcie ze sprzedawcą (mail ze zdjęciami towaru) sprzedawca nie uznał reklamacji w zw. z przekroczeniem 24 - godzinnego terminu od dostawy i zaproponował mi zakup zlewu z 50% rabatem. Czy w tej sytuacji mam prawo domagać się uznania reklamacji z zwrotu pieniędzy?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź