Treść zapytania

2019.07.12 godz. 21:13 Warszawa, Mazowieckie

Dotyczy formy i terminu złożenia reklamacji

Wyjaśnienie sytuacji

Pod koniec 3-letniego okresu gwarancyjnego zgłosiłem a salonie sprzedaży wadę (uszkodzenie) zakupionego samochodu. Mam potwierdzenie tego zgłoszenia w formie papierowej. Zgłoszenie wady nie zostało odrzucone lecz naprawa nie została wykonana, gdyż obsługa w serwisie potrzebowała kilku, kilkunastu dni na rozpatrzenie zgłoszenia. Decyzji o przyjęciu bądź odrzuceniu zgłoszenia nie otrzymałem w ciągu kolejnych 3 miesięcy. Czy można przyjąć, że zgodnie z Art. 561 (5) KC nastąpiło uchybienie przez sprzedawcę terminu do ustosunkowania się do reklamacji ?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź