Treść zapytania
2019.07.12 godz. 21:13 Warszawa, Mazowieckie
Dotyczy formy i terminu złożenia reklamacji
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Pod koniec 3-letniego okresu gwarancyjnego zgłosiłem a salonie sprzedaży wadę (uszkodzenie) zakupionego samochodu. Mam potwierdzenie tego zgłoszenia w formie papierowej. Zgłoszenie wady nie zostało odrzucone lecz naprawa nie została wykonana, gdyż obsługa w serwisie potrzebowała kilku, kilkunastu dni na rozpatrzenie zgłoszenia. Decyzji o przyjęciu bądź odrzuceniu zgłoszenia nie otrzymałem w ciągu kolejnych 3 miesięcy. Czy można przyjąć, że zgodnie z Art. 561 (5) KC nastąpiło uchybienie przez sprzedawcę terminu do ustosunkowania się do reklamacji ?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.