Treść zapytania

2022.04.22 godz. 14:35 Warszawa, Mazowieckie

produkt niezgodny z zamówieniem

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, zamówiłam personalizowane karty plastikowe. Otrzymałam karty, niestety w innym kolorze niż na projekcie przesłanym przez wykonawcę. Moja reklamacja została odrzucona ponieważ nie dało się (podobno) wykonać kart w kolorze pokazanym na wizualizacji, a ja podobno nie określiłam dokładnego koloru o jaki mi chodziło. Ja nie czułam potrzeby dokładnego ustalania koloru, ponieważ zatwierdziłam kolor karty z wizualizacji (nikt nie poinformował że kolor może się znacząco różnić) Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź